Waarborg en herstelling van producten

Garantie & herstelling

Alle producten vallen onder de waarborgvoorwaarden en waarborgperiode van de fabrikant. Indien een product binnen de garantieperiode kapot gaat door een fabricage- of materiaalfout, dan wordt dit kosteloos gerepareerd of vervangen.

HET LOZE VISSERTJE behoudt het recht om te kiezen voor reparatie of vervanging. Defecten veroorzaakt door ondeskundig of ruw gebruik, vallen buiten garantie.

Vervanging of reparatie van het defecte product verlengen de originele garantieperiode niet.

Producten die niet onder de waarborgvoorwaarden vallen helpen we de klanten graag verder via onze klantendienst.

U kan ons contacteren via onderstaande gegevens:

Het Loze Vissertje
Havenlaan 1/0001
9060 Zelzate
T:+32(0)9.345.85.53
E: info@hetlozevissertje.be

Mis onze promoties niet

Schrijf u in op onze nieuwsbrief

Meer dan 10.000 tevreden klanten

  • Deskundig en Persoonlijk advies
  • Beste service in BelgiĆ«
  • Breed en diep assortiment