Gekochte producten retourneren
Besteld product is defect of beschadigd bij ontvangst
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. In uitzonderlijke gevallen zou het kunnen gebeuren dat je toch een defect product ontvangt. Om dergelijke vervelende situatie snel en effectief af te handelen, neem je onmiddellijk na ontvangst contact met ons op zodat er een aangepaste regeling kan getroffen worden.
Wanneer een product tijdens het transport beschadigd werd, dan dien je hiervoor ook de retourprocedure te volgen!
Hoe een defect of beschadigd product terug sturen?
Neem contact op met onze klantendienst:
- Mailen: info@hetlozevissertje.be
- Bellen: +32 (0)9.345.85.53 (ma 9u00 tot 12u00, di-za van 9u00 – 18u00) gesloten op zondag, maandagnamiddag & feestdagen!
Wij sturen U een retourformulier ( ook onderaan terug te vinden) waarmee je het product kostenloos kan terug sturen.Vul dit formulier volledig in met eventueel gebruik van foto’s die aantonen dat de verpakking beschadigd is toegekomen.
Het Loze Vissertje geeft verdere instructies hoe de retourzending zal verlopen. Voor de terugzending kun je eventueel de originele verpakking gebruiken (wel de sticker van de courier verwijderen!). Het product moet compleet zijn, dus alle accessoires mee versturen.
Hoe kan ik een product terugsturen die niet defect is (eventueel verkeerde aankoop).
U kan het product retourneren aan de hand van uw bestelformulier, deze stopt U bij de zending zodat wij op de hoogte zijn van uw retour (HLV-.....), maar U moet zelf instaan voor de transportkost. Vul dit formulier volledig in met de juiste productgegevens van jouw miskoop.
Het Loze Vissertje geeft verdere instructies hoe de retourzending zal verlopen. Voor de terugzending kun je eventueel de originele verpakking gebruiken (wel de sticker van de courier verwijderen!). Het product moet compleet zijn, dus alle accessoires mee versturen.
U kan ook beroep doen op onze retourservices:
- Retours van België & Nederland 9,95 euro
- Retours van Luxemburg, Frankrijk & Duitsland 12,95 euro
- Retour over de rest van de wereld 25,00 euro
Wij delen U ook mee dat u GRATIS een product kan retouren in onze winkel zelf.
REFUND
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zullen we u op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw aangevraagde terugbetaling. Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een paar dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Restituties voor retourzendingen in de winkel worden ook uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus een terugbetaling in contanten is niet mogelijk.
Herroepingsrecht
Voor de levering van goederen: U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Vul in: Het Loze Vissertje, Havenlaan 1/0001, 9060 Zelzate, info@hetlozevissertje.be, +32(0)9/345.85.53) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.
Voor de levering van diensten: U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag van sluiting van de overeenkomst. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Vul in: Het Loze Vissertje, Havenlaan 1/0001, 9060 Zelzate, info@hetlozevissertje.be, +32(0)9/345.85.53) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.
Het heroepingsformulier kan hier worden ge-download
Het ODR platform is via deze link consulteerbaar.
De link betreffende herroepingsrecht is hier te consulteren